Re: Numer dostępowy TPSA

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 13:25:58 MET DST

Użytkownik "Gosia" napisała:

> Ależ niektórzy mają wyobraźnię,
> przecież to wszystko to kompletne BZDURY!!!

Oj, Gosiu, Gosiu, jak ty mało wiesz o życiu :-)
Nie masz pojęcia o centralkach telefonicznych i krytykujesz tych,
którzy coś o nich wiedzą.

> a nie wybieranie (wybieranie może być
> tonowe lub impulsowe)

Naprawdę? Widać, użycie skrótu myślowego wprowadza ludzi na złą drogę.
Aparat telefoniczny logując się do centralki informuje ją z jakiego
systemu korzysta. To właśnie miałem na myśli.

> i jeżeli centrala jest dość starszego typu
> to może nie obsługiwać wybierania tonowego
> Należy wtedy wabrać numer ręcznie.

Gosiu! Poczytaj o czym była mowa w pierwszym poście. Co ma piernik do
wiatraka? Autor tego postu nie może połączyć się z Internetem przy
pomocy modemu, bo prawdopodobnie ma centralę cyfową. Co ci da
wybieranie ręczne!? Masz o tym jakieś pojęcie? Zmusisz centralkę, żeby
rozpoznała analogowy sygnał wysyłany przez modem, jeśli ona jest
nastawiona tylko na odbiór cyfrowych informacji? Zmusisz modem, żeby
wysyłał i odbierał dane cyfrowo jeśli on tego nie potrafi?

> Jeszcze nie mogę wyjść z podziwu :)))

No właśnie! ROTFL.

Pozdrawiam,
Sniper