Re: HP 5550 - zlom

Autor: TheEgde (egde_at_kki.net.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 22:02:23 MET DST

przemo wrote:

> [...]
> na inny typ. Dodam ze chodzi o drukarke HP 5550. Kupilem ja w lipcu. We
> wrzesniu przestala pobierac papier. Oddalem ja do naprawy - wymienili mi na
> nowa. Ta nowa pochodzila 2 tygodnie (wydrukowalem na niej moze z 20 kartek)
> i znowu to samo - nie pobiera papieru. Ide jutro ja zaniesc do serwisu i
> chcialbym wiedziec kiedy moge domagac sie zwrotu gotowki lub wymiany na inny
> typ (na 960 ktora kosztuje mniej wiecej tyle samo). Chce im to jutro
> zaproponowac ale musze wiedziec czy przysluguje mi to, zeby nie wyjsc na

a gdzie jeszcze mają HP-960 ? probowalem to ostatnio kupic ale nie bylo szans,
hurtownie tego juz nie mają, na cale szczescie byly ostatnie sztuki HP990 - i
musze powiedziec ze jej szybkosc mnie "powalila" - polcam ;-) tym bardziej ze
jest po b. dobrej cenie

> PS: Radze wam dobrze - nie kupujcie HP 5550 - mialem juz dwie i stwierdzam -
> ZLOM nie drukarka - wiecej biegam z nia do serwisu niz ja uzywam.
> pozdrawiam.Przemo

co to sie dzieje na tym swiecie - nie dosc ze taka droga w eksploatacji to
jeszcze awartjna jest ta nowa seria HP'kow