HP 5550 - zlom

Autor: przemo (przemo77_at_icpnet.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 19:38:24 MET DST

Czy ktos wie po ilu naprawach urzadzenia (na gwarancji) w ktorym ciagle
psuje sie to samo przysluguje zwrot gotowki lub w najgorszym razie wymiana
na inny typ. Dodam ze chodzi o drukarke HP 5550. Kupilem ja w lipcu. We
wrzesniu przestala pobierac papier. Oddalem ja do naprawy - wymienili mi na
nowa. Ta nowa pochodzila 2 tygodnie (wydrukowalem na niej moze z 20 kartek)
i znowu to samo - nie pobiera papieru. Ide jutro ja zaniesc do serwisu i
chcialbym wiedziec kiedy moge domagac sie zwrotu gotowki lub wymiany na inny
typ (na 960 ktora kosztuje mniej wiecej tyle samo). Chce im to jutro
zaproponowac ale musze wiedziec czy przysluguje mi to, zeby nie wyjsc na
glupka.
PS: Radze wam dobrze - nie kupujcie HP 5550 - mialem juz dwie i stwierdzam -
ZLOM nie drukarka - wiecej biegam z nia do serwisu niz ja uzywam.
pozdrawiam.Przemo