Re: Pytanie lamy peruwianskiej (gdzies to usluszalem) o procesory

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 21:56:15 MET DST

Krzysiek <krzysiek_at_krzysp.rubikon.pl> wystukał
(news:anpsa2$47f$1_at_aquarius.webcorp.pl):

> Teraz pytanie: Co to FC-PGA? Cos mi sie kojarzy z rodzajem
Flip Chip Pin Grid Array - faktycznie rodzaj obudowy procesora

> obudowy, czy bedzie to mialo wplyw na prace procesora w mojej
> plycie? Czy moge chocby zainstalowac sobie takiego Celerona 2
> 1200 FCPGA (wszystko na slot 370)?
nie - mozesz wlozyc procesory na jadrze Coppermine (do 1000 MHz), ale
nie Tualatin - powyzej 1000 MHz i Celeron 1000A. Nie ma znaczenia
obudowa: i Tualatin i Coppermine korzystaja z FCPGA
Albo jesli masz mocne nerwy i lutownice to poszukaj w archiwum jak
przerobic procesor.
Albo przejsciowka Power Leap - ale za te pieniadze kupisz cos nowego
(plyta+procesor).
Pozdrawiam
Egghead