Re: Nieobrotowe bootowanie

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 22:13:21 MET DST

"wish" <wishmaster_at_poczta.onet.pl> wrote in

> No dobrze to dodam nastepny warunek: komp ma dzialac bez przerwy 24h
> na dobe i bede spal pewnie gdzies obok niego.

nie ma problemu

> Kazdy dysk ma jakas tam
> zywotnosc a ja chce zeby to bylo "wieczne".

only diamonds last forewer :)
HDD przeszyje dluszej niz pamiec stala

> Poza tym ten komp ma
> sluzyc do obslugi urzadzen domowych a nie do tego co normalnie sie
> robi na kompie.

tz ? jakos jasniej ?
1 VIA erza czy Epia (co jusz proc z plyta razem jest)
2 baracuda
3 duzo ramu
4 linuks odpowiednio skonfigurowany - bedzie sie botowac z HDD , utworzy
ramdysk , przekopiuje sie do niego i bedzie dizalac z niego wylaczywsze HDD

ciszej sie nie da .. a nie , da sie - w szafie kompa zamknac

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P