Re: W jaki sposob wlaczyc kompa poprzez port szeregowy ?

Autor: WojaK (wojak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 21:42:42 MET DST

> Tzn. zamknąłeś system na komputerze ATX (tak, że się całko-
> wicie wyłączył), i potem go uruchomiłeś przez wyciągnięcie
> i włożenie wtyczki zasilania sieciowego? Tak się nigdy nie
> powinno dziać.

Dokladnie tak sie stalo. Dlaczego nie powinno sie tak dac zrobic ?
W BIOS-ie moge sobie bez problemu wylaczyc taka opcje.
W BIOS-ie mam 3 opcje dot. wlaczania kompa po utracie powera :
1. Always off - komputer bedzie sie dalo odpalic tylko przez guziczek
2. Always on - przypadek jaki opisalem wczesniej
3. [nazwy nie pamietam] - przypadek posredni (taki jak w opisanym
wczesniej serwerze HP), czyli komputer nie bedzie sie wlaczal po
poprawnym shutdownie Windowsa, ale bedzie sie wlaczal po
naglym wyciagnieciu i ponownym wlaczeniu wtyczki przy
dzialajacym (!) Windowsie.

--
Wojtek /\^/\