Re: Vanta .vs. Savage3D

Autor: (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 13:08:12 MET DST

Radek Marcinkowski <radek_at_cbk.waw._pl> wrote:

> Jestem kompletnym ignorantem jezeli chodzi o karty
> graficzne dlatego pytam na grypie: Ktora z kart
> jest lepsza: Vanta czy Savage3D, obie na AGP.
> Wiem, ze dzisiaj to karty prehistoryczne ale ja
> nie jestem graczem. Zalezy mi (kolejnosc ma znaczenie)
> na:
> - dobrej jakosci obrazu (2D) w rozdzielczosciach
> 1280x1024 i 1600x1200
> - karty beda w 90% pracowaly pod Linuksem w XFree 4.x
> - byc moze bede chcial wykorzystac dodtakowa karte
> pod PCI i poeksperymentowac z "dual head"
> - jakies wspomaganie dla 3D tez by sie przydalo ale
> [...]

Chyba żadna z nich nie oferuje dobrej jakości w takich
rozdzielczościach. Nawet jeśli będzie to karta markowa
(chyba na obu chipach karty wypuścił Creative albo MSI)
Jeśli nie sprawi Ci to kłopotu to rozejrzyj się może
gdzies za Martox-em G200 albo jakimś Rage128 (ATI).

Jeśli nie masz SERIO wyboru to chyba Vanta - ale
będziesz musiał amputować filtry wyjściowe karty
do pracy w takiej rozdziałce...

Pozdr.

--
Gra sobie: Rammstein - Mutter