Re: roznice miedzy monitorami dobrymi i slabymi

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 11:14:00 MET

Użytkownik "Rodzina Adamsów" napisał:

> Niczego nie jestem pewien. technologie produkcji zmieniaja
> się dosyć szybko. Moje przykre doświadczenia pochodza
> z przed ponad 3 lat.

Zatem uważam, że nie powinieneś wypowiadać się negatywnie na temat
modeli, których nie widziałeś. Czas biegnie nieubłaganie szybko i żeby
nadążyć za tym wszystkim, trzeba być na topie non-stop. Dlatego
również uważam, że krytyka niektórych monitorów przez osoby, które z
nimi nigdy się nie zetknęły jest zupełnie bezpodstawna.

> Co do Sony - pierwsze trinitrony były OK.

Pierwszy Trinitron to był cud techniki. Teraz zastąpiono go nowszymi
rozwiązaniami, niekoniecznie lepszymi od kineskopów konkurencyjnych
firm.

> kineskopów płaskich firma sklajała siatki
> luminoforu z 3 pasków.

Hę ??? Wiem co masz na myśli, ale trochę nie tak to ująłeś :-)

> Pracowałem w SGS Thomson (Polsce i Francji) w dziale
> wyrzutni elektronowych.

Bez urazy, ale strasznie nie lubię ich produktów. Moja firma ma z nimi
układ barterowy na sprzęt audio-video (bo jest tani). Rozdajemy naszym
klientom wiele nagród ich produkcji. Sami też w znacznym stopniu
wykorzystujemy ich urządzenia (głównie telewizory, magnetowidy, DVD,
projektory) i niestety w przeciągu ostatnich kilku lat przekonałem
się, że produkują straszne badziewstwo. Jedynymi produktami, z jakimi
nie mamy problemu są radiobudziki. Nie dziwię się zatem, że nie
wyciągnąłeś z firmy jakichś wartościowych doświadczeń :-(

> Brałem udział w badaniach wyrzutni kilkudziesięciu
> producentów i muszę przyznać że (półtora roku temu)
> najgorzej wypadał Samsung.

To jakieś dziwne badania. Pewnie nawet specjalnie ukierunkowane pod
kątem otrzymania z góry założonych wyników. Ciekawe gdzie w takim
razie znalazły się takie produkty jak Likom, Lite-On, itp., itd. Może
to była pierwsza dziesiątka? Rozumiem również, że IIYAMA i EIZO
walczyły o ostatnią pozycję razem z Samsungiem? :-)

Pozdrawiam,
Sniper