Re: roznice miedzy monitorami dobrymi i slabymi

Autor: Rodzina Adamsów (robert_r_at_hector.com.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 09:18:05 MET

"Sniper" <sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote in message

> Jesteś pewien? Swojego LG Flatrona 915 FT+ posiadam grubo ponad rok.
> Pracuje znakomicie. W firmie mam kilka innych Flatronów - niektóre

Niczego nie jestem pewien. technologie produkcji zmieniaja się dosyć szybko.
Moje przykre doświadczenia pochodza z przed ponad 3 lat. Być może obecnie
po zmianach lini montażowych jakosc 'koreańczyków' poleprzyła się - nie będe
się spierał
co do jakość najnowszych modeli.
Co do Philipsa to żeczywiście od ponad roku z przykrością zauważam że firma
kładzie głównie nacisk na produkty masowe co odbija sie negatywnie na
jakości.

Co do Sony - pierwsze trinitrony były OK. PO paru latach żeby obnizyc koszty
produkcji
kineskopów płaskich firma sklajała siatki luminoforu z 3 pasków. Przy
podkręceniu kontrastu
na białym tle widać było poziome kreski. Sony nigdy nie używałem i trudno mi
cokolwiek
powiedzieć o ich jakości.

> Bardzo fachowe słormułowanie jak na elektronika "pracującego przy
> wyrzutni elektronowej". Pochwalisz się gdzie to robiłeś? Na Wolumenie?
> Czy może sukces firmy GoldStar to twoja zasługa?

Pracowałem w SGS Thomson (Polsce i Francji) w dziale wyrzutni elektronowych.
Zajmowałem się laserami Vinnic do montarzu elektrod w wyżutniach wszelkiego
typu zarówno szeregowych jak i trójkątnych. Brałem udział w badaniach
wyrzutni kilkudziesięciu producentów i muszę przyznać że (półtora roku temu)
najgorzej wypadał Samsung.
R.