Re: Jakich p³yt CDR u¿ywacie, jakie p³yty polecacie?

Autor: RaFaeL (Rafaeel_at_poczta.fm)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 08:08:00 MET

U¿ytkownik "Micha³ [mic]" <michalnews_at_wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam,
> Chcia³bym przerzuciæ siê na p³yty sprzedawane
> be opakowañ. Tylko nie wiem jakie firmy warto kupowaæ.
> Trochê bojê siê takich historii jak: utrata danych z powodu
> niskiej jako¶ci no¶nika (np. BASF, straci³em 2 p³yty, podobno
> to jaki¶ grzyb; uszkodzenie by³o widaæ go³ym okiem).
> Nie chcia³bym te¿ by kupiona za okazyjn± cenê p³yta
> eksplodowa³a w napêdzie.
>
> Pozdrawiam.

No coz o plyty i tak trzeba dbac i przydaje sie zamkniete pudelko i suche
miejsc..
Ja proponuje Werbatim Data Life + a najlepiej Werbatim Metal Azo - nagrywam
na nich czesto filmy, muzyke i rozne dane i z tego co zauwazylem to maja
trwala powierzchnie nad nosnikiem, producent twierdzi ze plyta wytrzyma 100
lat.