Jakich płyt CDR używacie, jakie płyty polecacie?

Autor: Michał [mic] (michalnews_at_wp.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 00:09:27 MET

Witam,
Chciałbym przerzucić się na płyty sprzedawane
be opakowań. Tylko nie wiem jakie firmy warto kupować.
Trochę boję się takich historii jak: utrata danych z powodu
niskiej jakości nośnika (np. BASF, straciłem 2 płyty, podobno
to jakiś grzyb; uszkodzenie było widać gołym okiem).
Nie chciałbym też by kupiona za okazyjną cenę płyta
eksplodowała w napędzie.

Pozdrawiam.