Odp: Jakich płyt CDR używacie, jakie płyty polecacie?

Autor: Michał [mic] (michalnews_at_wp.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 14:15:53 MET

Użytkownik RaFaeL <Rafaeel_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:apqkrd$99t$1_at_news2.tpi.pl...

> No coz o plyty i tak trzeba dbac i przydaje sie zamkniete pudelko i suche
> miejsc..
> Ja proponuje Werbatim Data Life + a najlepiej Werbatim Metal Azo -
nagrywam
> na nich czesto filmy, muzyke i rozne dane i z tego co zauwazylem to maja
> trwala powierzchnie nad nosnikiem, producent twierdzi ze plyta wytrzyma
100
> lat.

Wiem, Verbatimy są dobre, ale mi chodziło o płyty sprzedawane "luzem".
No i od razu nasuwa się pytanie: jaki wpływ na trwałość płyty ma trzymanie
jej w papierowej kopercie? Oczywiście pomijam wszelkie uszkodzenia
mechaniczne,
powstałe choćby przy wyjmowaniu płyty z koperty.