Przetakt GF4 a napięcie AGP.

Autor: Żurek (darzur_at_wytnij_to.skrzynka.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 08:19:59 MET

Posiadam GF4 Ti 4200 Gainwarda z pamiątkami Etrontecha 3.5ns. Czytam na
grupie, że ludzie posiadając 4ns pamięci ustawiają je na 600MHz i chodzą
im bez problemu. U mnie stabilny max to 550MHz. Macie może jakieś pomysły
w czym może tkwić problem? Dodam, że napięcie 3.3V u mnie ma wartość
3.18, ale procesor karty chodzi na 315MHz bez problemu. Pamięci są mocno
ciepłe, ale nie gorące. Może radiatory mogłyby pomóc??

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG# 371288