Re: Problemy GA-7VAXP

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 23:06:54 MET

Użytkownik "Robert Balewski" <balewski_at_apator.katowice.pl______> napisał w
wiadomości news:apmh7s$s39$1_at_news.tpi.pl...
> Winna
>
> Właśnie poszedł, ale na FSB 100MHz i pamięć też na 100MHz. Czytałem
gdzieś,
> ale nie pamiętam gdzie to było, że niektóre egzemplarze tej płyty miały
źle
> wykonane magistrale i dla częstotliwości 133MHz zakłócenia spowodowane
> pasożytniczymi pojemnościami były na tyle duże że powodowały niestabilną
> prace. Czy ktoś może to potwierdzić?? Nie moge znaleźć nigdzie tego
tekstu,
> a chciałbym się czymś podeprzeć jak będę reklamował.

To co wyżej napisałeś świadczy, że płyta nie ma deklarowanych przez
producenta właściwości. Jest to wystarczająca podstawa do reklamacji.
Co do szczegółowych informacji, to Cię odeślę na www.gigabyte.com.tw.

--
Jerzy Wawrzyniak
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl