Re: Problemy GA-7VAXP

Autor: Robert Balewski (balewski_at_apator.katowice.pl______)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 18:39:11 MET

> Jeśli pozostałych komponentów jesteś pewny, to być może uszkodzona jest
> płyta. Sprawdź napięcia zasilacza, to też może być przyczyną Twoich
> kłopotów.
> Bardzo podobną sytuację miałem na podobnej płycie kilkanaście dni temu
> podczas instalowania komputera (fabrycznie nowego składaka) znajomemu.
Winna
> była płyta główna. Po wymianie poszedł aż miło.

Właśnie poszedł, ale na FSB 100MHz i pamięć też na 100MHz. Czytałem gdzieś,
ale nie pamiętam gdzie to było, że niektóre egzemplarze tej płyty miały źle
wykonane magistrale i dla częstotliwości 133MHz zakłócenia spowodowane
pasożytniczymi pojemnościami były na tyle duże że powodowały niestabilną
prace. Czy ktoś może to potwierdzić?? Nie moge znaleźć nigdzie tego tekstu,
a chciałbym się czymś podeprzeć jak będę reklamował.

Z pozdrowieniami

Robert

---
przy odpowiadaniu na priv usuń to co zbędne z maila