Re: Problemy GA-7VAXP

Autor: Robert Balewski (balewski_at_apator.katowice.pl_____)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 10:48:41 MET

> To co wyżej napisałeś świadczy, że płyta nie ma deklarowanych przez
> producenta właściwości. Jest to wystarczająca podstawa do reklamacji.
> Co do szczegółowych informacji, to Cię odeślę na www.gigabyte.com.tw.

Chciałem poprzeć reklamacje jakąś informacją, że są na świeie egzemplarze z
uwaloną magistralą, żeby nie mieli wątpliwości przy przyjmowaniu tej płyty.
Albo żeby nie próbowali wciskać, że to ja uwaliłem płyte :-).
Sporo u nich kupuje dla firmy, więc nie powinni robić żadnych problemów, ale
wolałem mieć jakiegoś asa w rękawie :-)

Z pozdrowieniami

Robert Balewski

---
przy odpowiadaniu na priv usuń to co zbędne z maila