Re: Problemy GA-7VAXP

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 14:43:36 MET

Użytkownik "Robert Balewski" <balewski_at_apator.katowice.pl_____> napisał w
wiadomości news:aplrvn$m10$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
> niedawno zakupiłem płyte GA-7VAXP. Niestety nie udało mi się zainstalować
> nawet systemu. Ciągłe zwisy i błędy STOP. Próbowałem instalować Windows XP
> oraz 2000Pro. Nie potrafie znaleźć reguły na to zachowanie. Najczęściej
> wiesza się podczas wykrywania i instalowania sprzętu, podczas kopiowania
> plików, formatowania dysku. Czasem nie dochodzi nawet do zatwierdzenia
umowy
> licencyjnej. Konfiguracja systemu:
> - 2x Barracuda 60GB w macierzy RAID 0 (próbowałem też instalować na jednym
> [...]
Jeśli pozostałych komponentów jesteś pewny, to być może uszkodzona jest
płyta. Sprawdź napięcia zasilacza, to też może być przyczyną Twoich
kłopotów.
Bardzo podobną sytuację miałem na podobnej płycie kilkanaście dni temu
podczas instalowania komputera (fabrycznie nowego składaka) znajomemu. Winna
była płyta główna. Po wymianie poszedł aż miło.

--
Jerzy Wawrzyniak
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl