Re: Problemy GA-7VAXP

Autor: Robert Balewski (balewski_at_apator.katowice.pl_____)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 14:47:51 MET

> Plyta jest na chipsecie KT400, moze masz tak ustawione, sprobuj przestawic
> cos na plycie czy w biosie na 333...

FSB ustawione na 133MHz a ram 166MHz, ale probowalem tez zmniejszyc na
133MHz. No i oczywiscie probowalem na FSB 100MHz

> Moze grafika nie pasuje... hmmmm (AGP x8)
> Nie dostykalem tej plyty i nie wiem czy o to chodzi....

Po wcisnieciu CTRL+F1 w biosie pojawiaja sie dodatkowe ustawienia i jest
wybór AGP x4 lub nawet x2. Probowalem i x2 i x4.
Czytałem coś o napięciach na AGP (że jest 1,5V a powinno być 3,3V), ale nie
wiem dokładnie o co chodzi. Gdyby mnie ktoś uświadomił to byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam

Robert Balewski

---
przy odpowiadaniu na priv usuń to co zbędne z maila