Problemy GA-7VAXP

Autor: Robert Balewski (balewski_at_apator.katowice.pl_____)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 14:41:45 MET

Witam,
niedawno zakupiłem płyte GA-7VAXP. Niestety nie udało mi się zainstalować
nawet systemu. Ciągłe zwisy i błędy STOP. Próbowałem instalować Windows XP
oraz 2000Pro. Nie potrafie znaleźć reguły na to zachowanie. Najczęściej
wiesza się podczas wykrywania i instalowania sprzętu, podczas kopiowania
plików, formatowania dysku. Czasem nie dochodzi nawet do zatwierdzenia umowy
licencyjnej. Konfiguracja systemu:
- 2x Barracuda 60GB w macierzy RAID 0 (próbowałem też instalować na jednym
IBM DTLA bo podejrzewałem problemy z macierzą)
- Radeon 7500 (zrobiony przez ATI)
- 512MB DDR 333MHz Seitec
- Athlon XP1600 temp. w granicach 58-60 stopni C
- CD-RW Teac W540E
- Obudowa Enlight 250W
- Nowy BIOS F6

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o pomoc.
Dodam jeszcze, że wszystko oprócz proca i ramu chodziło stabilnie na
poprzedniej płycie (ABIT KT7A), a proc i ram sprawdzałem na komputerze
kumpla.

Z pozdrowieniami

Robert

---
przy odpowiadaniu na priv usuń to co zbędne z maila