Re: komp do biura - jaki?

Autor: jerzol (juszym_at__no-spam_poczta.fm)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 11:41:30 MET

RusH wrote:

> do biura ? to ty nie jestes intelowcem a sekretarka chyba

... już się nie spytam kim ty jesteś ...

> P4 3.0GHz moze ?

... taki to mam w domu (minus 0,2)...

 .. chociasz te moga tez byc za wolne .. DURON
> najwolniejszy kupuj

.... 1200 - 1800 w tym przedziale coś chciałbym ...

> DDR400 od razu

.... widzę, że kolega oczytany taki ;)

> R7000, co to znaczy 'prawie zero' ?

... np. jakiś pasjansik

>osoby grajace w pracy sie
 zwalnia

... to może u ciebie w firmie

> szybko padnie

... sporadycznie używany Teac CD-W540E długo pożyje ...

> KT333 to tez historia , teraz jest KT400 :/

... jakie pisemka czytasz?

> ogloscie przetarg , moze zglosi sie ktos kto ma o komputerach
> pojecie

... ty, jak widzę, masz blade (pojęcie) ...

> Pozdrawiam.
też