Re: komp do biura - jaki?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 11:17:01 MET

"jerzol" <juszym@_no-spam_poczta.fm> wrote in

> wykonujące typowe prace biurowe. Jestem "intelowcem", a
> zdecydowałem się na zakup AthlonXP

do biura ? to ty nie jestes intelowcem a sekretarka chyba

> - procesor AthlonXP (1800??) ....

P4 3.0GHz moze ? .. chociasz te moga tez byc za wolne .. DURON
najwolniejszy kupuj

> - pamięć 256 DDR 333 ?? ....

DDR400 od razu

> - grafika jeśli nie na płycie to jaka? Prawie zero gier, praca na
> pakietach biurowych ...

R7000, co to znaczy 'prawie zero' ? osoby grajace w pracy sie zwalnia

> - nagrywarka łącząca funkcje cdromu (nie planuję osobnego napędu)

szybko padnie

> Największy problem mam z dobraniem płyty i procka - upieram się
> przy KT333 bo słyszę, że wszystko to co niżej to już, niestety,
> powoli historia - liczę na pomoc - prośba ważna do środy, z góry
> dziękuję :)

KT333 to tez historia , teraz jest KT400 :/

ogloscie przetarg , moze zglosi sie ktos kto ma o komputerach pojecie

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P