Re: HDD Samsung - dosc nietypowy przypadek

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 11:47:03 MET

> Użytkownik ".::Przemo::." odpowiedział:
> podaj jeszcze zrodlo twoich badan i bede zadowolony

Sensownego źródła badań raczej nie znajdziesz, bo mało jest osób
(firm), które mogłyby pozwolić sobie na ich przeprowadzenie. W realnym
świecie przetestowanie kilku tysięcy dysków (co stanowiłoby i tak
jakiś znikomy odsetek sprzedanych napędów) w identycznych warunkach
jest niezwykle kosztowne i czaso-/pracochłonne. Dlatego większość
opinii na temat dysków można czerpać, jak napisał Krzysiek, z opinii
użytkowników oraz bezpośrednio od ich sprzedawców. A ci niemalże
jednogłośnie typują dyski Maxtor jako jedne z najbardziej niezawodnych
napędów.

Przykład: rozmawiałem parę tygodni temu z pewnym sprzedawcą z giełdy
komputerowej. Gość zajmuje się tylko i wyłącznie handlem dyskami. W
naszej rozmowie facet stwierdził, że od ponad pół roku w ogóle nie
sprzedaje dysków IBM, ponieważ ich awaryjność była tak wysoka, że
sprawiało mu to wiele kłopotów z klientami oraz przynosiło złą renomę
właśnie jemu - nic nie winnemu sprzedawcy. Dyski Maxtor i Samsung
określił jako najmniej awaryjne, podkreślając, że z Samsungami były
problemy 2 lata temu, głównie z modelami 10, 20 GB. Obecne, najnowsze
serie podobno pracują całkiem przyzwoicie. O Barracudach i Caviarach
wypowiedział się słowami: "wie pan, z tymi to nigdy nic nie wiadomo:
raz działa, raz nie działa".

> hmmm jakos nie sadze zebym akurat
> zacytowal za duzo

Przyjrzyj się swojemu postowi. Zrobiłeś to naprawdę paskudnie, co
okropnie utrudnia czytanie :-)

Pozdrawiam,
Sniper