Re: komp do biura - jaki?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 01:07:26 MET

"jerzol" <juszym@_no-spam_poczta.fm> wrote in

> ... już się nie spytam kim ty jesteś ...

grupowym trolem :D

> ... taki to mam w domu (minus 0,2)...

przedlusza ci penisa ? :P

> ... np. jakiś pasjansik

to po co wogoole wspominasz o grach ? nie rozumiem .. gdzie ty w pasjansie
wuidizsz jakies wymagania od karty graficznej ?

> zwalnia
>>
> ... to może u ciebie w firmie

u cieibe to norma ? zgaduje - Procom ? :DDDDDDDD zamiast pisac dobry
program na wyboory to wszyscy pasjansa ukladali lol

> ... sporadycznie używany Teac CD-W540E długo pożyje ...

ten Teac to nie combo :/

> ... jakie pisemka czytasz?

nie te co ty widocznie :D
i810 albo sis730 do biura

> ... ty, jak widzę, masz blade (pojęcie) ...

dziekuje , jak cie zwolnia za dymanie ich na kosztach sprzetu to pogadamy
:) (chcesz przeplacac srednio 2000zl na zestawie)

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P