Re: 3x SAMSUNG SM (17'')

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 07:52:28 MET

Użytkownik [RED-689] <rainforest_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:api4gc$s44$1_at_news.tpi.pl...
> Samsung SM-171S
> Cenowo to jeszcze nie jest az takie cos co zabija i nieukrywam ze
> najbardziej pod tym wzgledem ten monitor mi odpowiada. 17" przy LCD wiec
juz
> cos... Brak wejscia DVI..
DVI jeszcze dlugo nie będzie gwarantowalo super jakosci
(no moze nie dloogo .. ale przez jeszcze jakis czas - zadna zaleta zadna
wada brak tego DVI)

> Samsung SM-172T i SM- 171P
> Oba maja wejscia DVI (co juz uwazam za zalete).
za 3-5 lat to bęzie i tak stary i kipski panel

> Sam nie wiem a czas mnie goni bo na dniach chce zmienic komp. razem z
> monitorem. Czy moze byc to cos co da sie wykorzystac do grafiki, do
obrobki
> cyfrowych zdjec i powiedzmy przy okazji do gier (Riva4Ti)?
do grafiki LCD ???? oj nie wiem do jakiej grafiki chyba grafiki ikon i
kursorów - a i ptz ytym był bym ostrożny ....
jak grafika to tylko standardowe monitory
co to jest Riva4Ti ??
>Czy moze nie
> warto w tej klasie cenowej interesowac sie LCD i albo kupic cos drozszego
> (co niestety nie udalo by mi sie za szybko..) albo zdecydowac sie na mocna
> ale tylko cyfrowa 17" ew. 19" ?

nie rozumiem ... cyfrowe to sa wlasnie LCD a zwykle nie sa cyfrowe (co
najwyzej sterowanie mają cyfrowe OSD - a i tak nie do konca)

bierz normalną porządną 17 or 19