Re: tv-out i napisy

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 08:10:47 MET

Użytkownik Marcin Pikalski <tkdpiki_at_go2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aphohs$ell$1_at_foka.acn.pl...
> Witam
> Jestem szczesliwym posiadaczem Radoslawa8500 (GB). Obraz tv super, dzieki
> nizszej rozdzielczosci idealnie zamazuje niedorobki divx. Problem tylko w
> tym, ze jak wlaczam jakis wilm, to na tv odrazu wlacza sie fullscreen (to
> nie problem :)) ale nie ma mozliwosc, zeby byly tam jakies inne rzeczy.
> Nawet napisy - to jest ten najwiekszy bol :(. Jak to naprawic?

a co to ten Radoslaw i jak oglądac wilm'y??

bo udajesz loozaka a archiwum groopy nawet nie potrafisz przejrzec !!

proponuje zmienic gadke i przy okazji program do wilm'ów oraz zastanowic sie
co moze oznaczac Primary i Secondary w ustawieniach wyświetlania