Re: Ponad pół minuty od wybrania numeru do wejścia do internetu. :-(

Autor: mi$iek (misiekpm_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 07:50:35 MET

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości
> Modem zewnętrzny 56k Aztech.
> We właściwościach Dial-up "zaloguj do sieci" wyłączone, dozwolony tylko
> protokół TCP/IP.
>

> Czy jego 20 sekund to super wynik, a moje 45 s to norma?
> IMHO 20 sekund to norma, tylko gdzie mam szukać źródła problemu?

Witam

Z tego co piszesz to juz wszystko sprawdziles, wiec stawialbym na modem :(
Niestety jedne u nas pracuja lepiej z dana centrala inne gorzej. Ten sam
modem w tpsa dziala bardzo dobrze, a w dialogu fatlanie lub na odwrot.
Jeszcze mozesz DNS'y sprobowac podac, ale czy to ma wplyw na szybkosc
logowania to nie mam pojecia :(

--
Pozdrawiam