3x SAMSUNG SM (17'')

Autor: [RED-689] (rainforest_at_go2.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 02:39:51 MET

Samsung SM-171S
Cenowo to jeszcze nie jest az takie cos co zabija i nieukrywam ze
najbardziej pod tym wzgledem ten monitor mi odpowiada. 17" przy LCD wiec juz
cos... Brak wejscia DVI..

Samsung SM-172T i SM- 171P
Cenowo troszke wiecej niz poprzednik ale oba monitory jeszcze w granicach
rozsadku. Mam wrazenie ze przy 171P cena jest taka jaka jest za sam design
monitora (Porsche). Oba maja wejscia DVI (co juz uwazam za zalete).

Sam nie wiem a czas mnie goni bo na dniach chce zmienic komp. razem z
monitorem. Czy moze byc to cos co da sie wykorzystac do grafiki, do obrobki
cyfrowych zdjec i powiedzmy przy okazji do gier (Riva4Ti)? Czy moze nie
warto w tej klasie cenowej interesowac sie LCD i albo kupic cos drozszego
(co niestety nie udalo by mi sie za szybko..) albo zdecydowac sie na mocna
ale tylko cyfrowa 17" ew. 19" ?

Pozdrawiam i licze na szybka odpowiedz...