Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: HEARTSHADE... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 00:10:41 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek"
> Nie zrozumiales kontekstu... szkoda... :/

Sens zrozumialem, tylko z Twojej strony bylo to zby ogolnikowe,dlatego
to podwazylem...

> Mnie bardziej obchodzi opinia uzytkownikow...

Zatem powiem Ci ze uzytkownicy z NAIROBI,Somalii,Nigeru uwazaja ze
Codegen jest lepszy...
Swoja droga - czy ty rozumiesz jak ciezko jest wspolpracowac z
niekompetentna firma? A enlight za taka uchodzi i ja caly czas na to
klade nacisk,ze firma ktora nie dba o swoich partnerow nie moze byc
idealem dla klientow.

> Taaa...
> http://www.enlight.nl/support/disti_poland.html

Wejdz na chocby Action...4 czy 5 obudow enlighta i to te z odrzutu...
Chyba nie myslisz ze action sprowadza 5 wersji obudow od samego producenta?

> Koniec twojego poprzedniego postu to byl zwykly SPAM... :/
To nie byl spam, bo spam bylby gdybym cos na tym zarabial,ale ja chcialem
wspomoc kolegow z grupy,nowym zasilaczem za 300zl
Swego czasu ktos taki sam zasilacz wystawial na allegro za 700 zl.......
i ktos z grupy napsial ze nie jest to wygorowana cena.:)
Pozdrawiam

HEARTSHADE / XPLOD labs
       xplood_at_sympatico.ca
     We are LamerZ paradise!