Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 12:52:02 MET

HEARTSHADE... wrote:

> Sens zrozumialem, tylko z Twojej strony bylo to zby
> ogolnikowe,dlatego to podwazylem...

Wyrwane z kontekstu tak. W calym tekscie nie jest ogolnikowe.

> Zatem powiem Ci ze uzytkownicy z NAIROBI,Somalii,Nigeru uwazaja ze
> Codegen jest lepszy...

a) podaj wiarygodne zrodla

b) co mnie obchodzi Nairobia, Somalia, Nigeria? Tu mamy Polske, polski
rynek oraz polskich uzytkownikow.

> Swoja droga - czy ty rozumiesz jak ciezko jest wspolpracowac z
> niekompetentna firma? A enlight za taka uchodzi i ja caly czas na to
> klade nacisk,ze firma ktora nie dba o swoich partnerow nie moze byc
> idealem dla klientow.

Tak samo jest z AMD. Wszytko maja do dupy oprocz prodktow...

> Wejdz na chocby Action...4 czy 5 obudow enlighta i to te z odrzutu...
> Chyba nie myslisz ze action sprowadza 5 wersji obudow od samego
> producenta?

Nie wiem. Nie obchodzi mnie to. Jak Ciebie tak interesuje to zadzwon
do nich.

> To nie byl spam, bo spam bylby gdybym cos na tym zarabial,ale ja

Dziekujemy za wspanialo myslna szczerosc...

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity