Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 13:29:09 MET

Użytkownik "HEARTSHADE..." napisał:

> Zatem powiem Ci ze uzytkownicy z NAIROBI,Somalii,
>Nigeru uwazaja ze Codegen jest lepszy...

Hehe, fajny przykład. Oglądałem niedawno program o firmie, która
zajmuje się propagowaniem technologii informatycznych w Somalii i
kilku sąsiednich państawch. Sprawa wygląda tak: jest sobie jakaś
wioska. Całe plemie lata na golasa, co bogatsi mają jakieś spodnie
kupione od przyjezdnych, a w środku wioski stoi barak podłączony do
agregatu prądotwórczego Yamaha. Wewnątrz stoi 10 komputerów klasy 386,
ale pracują tylko 4, bo na więcej agregat nie wyrobi. Jak skończy się
paliwo w agregacie, to cała wioska czeka na kolejną beczkę... czasami
tydzień... czasami miesiąc.

Zastanawiam się tylko: ciekawe, czy którykolwiek z nich wie, co to
jest procesor, nie mówiąc w ogóle o marce samego zasilacza :-)

Pozdrawiam,
Sniper