Re: Ktory lepszy zasilacz P4: Codegen/Feel

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 15:27:52 MET

Użytkownik "GM" <universum_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Wlasciwie to kupuje tylko plyte+procesor +pamiec bo reszte juz mam a na
> pewno nie mam zamiaru kupic zasilacza za ~400zl jak niektorzy maniacy na
tej
> grupie co maja po 5 HDD itp i zatyczki na uszach w czasie pracy przy
> komputerze...

Wystarczy taki za 200zl ;) a wlasnie drozszy zasilacz tez jest cichszy, o
czym sie przekonalem wymieniajac Megabajta na Enlighta. A P4 to nie ruski
silnik, i swoje wymagania co do jakosci pradu ma. Te 150zl, to juz pomijam
komfot pracy, bo moze sie okazac, ze na Codegenie bedzie wsyzstko w
porzadku, ale w razie czego, to inwestycja oszczedzi Tobie mnostwo
straconego czasu i nerwow na dochodzenie, co jest wadliwe (sprawdzanie
pamieci, wymienianie procka, przynoszenia plyty glownej od kolegi, etc. aby
dojsc do tego, ze zasilacz daje niestabilne napiecia). Oczywiscie jesli
lubisz sobie pogrzebac, podlubac, albo jestes zyciowym farciarzem, i lut
szczescia sie do Ciebie usmiechnie, to gratuluje, masz 150zl do przepicia ;)

pzdr
Zbyszek