niewidzialna partycja

Autor: AbE (abe2_at_go2.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 15:26:51 MET

Witam wszystkich grupowiczow i bardzo prosze o porade.

Otóż wzialem sie za przywracanie obrazu partycji c: [FAT 32] z pliku obrazu
znajdującego się na d: [w NTFS] programem Drive Image 2002. Po restarcie
systemu zaczal odtwarzac partycje lecz zacial sie na 99 %, po kilkunastu
minutach wkurzylem sie i dalem twardy reset i co sie okazalo ? C zostal
przywrocony z pliku a partycja d nie jest widoczna w Eksploratorze, lecz w
Narzedzia administracyjne /zarzadzanie komputerem/ zarzadzanie dyskami 2
partycja (celowo nie pisze d bo widnieje tam tylko nazwa mojej partycji
czyli STUFF ) jest opisana jako: "STUFF 14,13 GB NTFS zdrowy (Nieznana
partycja)" - nie moge nic z nia zrobic. Probowalem potraktowac dysk chkdsk z
parametrami /F /R i nic z tego - wypluwa tekst, ze blad jest zbyd duzy aby
go naprawic, odswiezalem mu mbr ( poleceniem fixmbr) . Co ciekawe gdy z
Drive Image_a chce przywrocic partycje na nowo to STUFF jest widoczny i
wyglada to tak "STUFF [\\.\disk1, part2]" Moj sys. op. to XP PROF.

Bardzo prosze o porade mam bardzo ważne dane na tej partycji. Jak odzyskac
dane z tej partycji ?

pozdrawiam Piotr P. mailto: ABE2_at_go2.pl

PS Nie denerwujcie sie jak nie odpowiem od razu TP.SA & modem :((((