Re: Ktory lepszy zasilacz P4: Codegen/Feel

Autor: Japi (utimetic_at_go2.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 15:41:33 MET

> Wystarczy taki za 200zl ;) a wlasnie drozszy zasilacz tez jest cichszy, o
> czym sie przekonalem wymieniajac Megabajta na Enlighta. A P4 to nie ruski
> silnik, i swoje wymagania co do jakosci pradu ma. Te 150zl, to juz pomijam
> komfot pracy, bo moze sie okazac, ze na Codegenie bedzie wsyzstko w
> porzadku, ale w razie czego, to inwestycja oszczedzi Tobie mnostwo
> straconego czasu i nerwow na dochodzenie, co jest wadliwe (sprawdzanie
> pamieci, wymienianie procka, przynoszenia plyty glownej od kolegi, etc.
aby
> dojsc do tego, ze zasilacz daje niestabilne napiecia). Oczywiscie jesli
> lubisz sobie pogrzebac, podlubac, albo jestes zyciowym farciarzem, i lut
> szczescia sie do Ciebie usmiechnie, to gratuluje, masz 150zl do przepicia
;)

Chrzanicie glupoty, jezeli masz normalnego kompa (czyt. bez zadnych
dodatkowych 15 wentylatorow 120x120cm ) to mozesz spokojnie brac codegena,
ja tam na ath 1800, ti4200, 3 dyski (w tym 2scsi), 2 cdrw+1dvd i wszystko
dziala bez problemu na codegenie 300w ktorego dostalem razem z zasilaczem,
obnizylem na dodatek obroty w zasilaczu do polowy i jest bezglosny. :/
Skladalem duzo kompow, i prawie zawsze uzywam codegenow i wiekszej roznicy
nie widze (moze tylko to, ze sa lekko glosniejsze od pozostalych, ale to
minimalna roznica).