Re: Obraz się trzęsie...

Autor: absolon (antispam_at_dres.xxl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 15:35:51 MET

Dnia Sun, 27 Oct 2002 13:44:45 +0000 (UTC) , Lucass napisal :
> Spróbuję go
> odkurzyć w środku.

wobec tego, żeby zamieszać to ja opisze swój problem :) .... bo z tym
kurzem i sadzą to napewno ma wpływ ale może niekoniecznie.
Obecnie mam monitor Samsung SyncMaster 950+ ...... wczesniej w
mieszkaniu w którym rozgrywa się akcja :)) mialem Samsunga 550b który
to pamieta jeszcze akademik. Kiedy przywiozlem go (550b) do mojego
mieszkania i odpaliłem od razu rzuciło mi sie w oczy ze lekko
drży....zwłaszcza było to widac na screenie początkowym który jest w
nieskiej rozdzialce i niskim odświezaniu ....... potem w windzie przy
1024x768_at_85Hz bylo ok. Myslalem ze moze podczas transportu z akademika
gdzies cos sie spierdiliło ....
rok temu kupilem 950+ i jakie było moje zdziwienie kiedy okazalo sie ze
tez drży (było nowy wiec niezakużony) ..... wtedy to zacząłem robić
wędrówki z monitorem po całej chacie (niczym radiesteta hehehe :)))
.......... okazało się ze w zależności gdzie monitor stał to sie róznie
zachowywał....... obecnie stoi w miejscu ze nie drzy ale jak przychodzi
"szczyt energetyczny" godziny 17-22 to zaczyna lekko drżeć :((( .......
Jestem przekonany iż jest to wina sieci, tym bardziej że jest to stara
aluminiowa instalacja :( ...... ale czy wymiana jej w obrębie mieszkania
rozwiąże problem ? tego wlasnie nie wiem.......
szczerze chcialbym znać rozwiąznie tego problemu

pozdrawiam

--
absolon
prawdziwy adres e-mail absolon_at_wp.pl