Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: HEARTSHADE... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 01:37:47 MET

Użytkownik "benek"

> ROTFL :-))))))))))))))))))
> za 300zl to mozna miec np ANTEC SL350 lub kilka Codegenow 350W - wiec juz
> swiadczy o jakosci uzytych podzespolow w tych drugich (a co gorsza
swiadczy
> tez o braku kilku waznych ukladow zabezpieczjacych itd)
Rotfluj sie z siebie dalej... ale ja na EOT zadam ci 2 pytania:

1- ktory producent obudow/zasilaczy daje na swoje wyroby do 5 lat gwarancji?
2-ktory producent obudow/zasilaczy nie ma zawarte w umowie "ze nie ponosi
odpowiedzialnosci
    za szkody spowodowane awaria swoich produktow"?

Podpowiem ci ze nie jest to ENLIGHT,ENERMAX,ANTEC,sirtec,megabajt czy chooj
wie co jeszcze...
Domysl sie sam...

Teraz masz racje ROTFL :)))))))))))))))

HEARTSHADE / XPLOD labs