Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 02:03:52 MET

> 1- ktory producent obudow/zasilaczy daje na swoje wyroby do 5 lat
gwarancji?

na 100% nie Codegen - jezeli jest inaczej to daj namiary gdzie w Polsce
kupie na takiej zasadzie zasilacz - wezme hurtem z 50 szt

> 2-ktory producent obudow/zasilaczy nie ma zawarte w umowie "ze nie ponosi
> odpowiedzialnosci za szkody spowodowane awaria swoich produktow"?

to ze jest napisane "NIE SMIERDZI" nie oznacza automatycznie "PACHNIE" i tak
samo z zasilaczem brak takiego sformulowania nie oznacza ze automatycznie
ponosi - zreszta o ile pamietam zastrzezenie wylaczajace odpowiedzialnosc
wykonawcy/producenta za szkody spwodowane uzywaniem wadliwego produktu jest
sprzeczne z powszechnie obowiazujacym w Polsce prawem - jak znajde
odpowiednie "paragrafy" to sie podziele

> ze nie jest to ENLIGHT,ENERMAX,ANTEC,sirtec,megabajt czy chooj
> wie co jeszcze...
> Domysl sie sam...

domyslam sie ze nie jest to tez Codegen - bo w Polsce nie spotkalem sie z
takimi warunkami sprzedazy, jest 1 rok i ani dnia dluzej - a ze w jakims
kraju za 7 gorami i 7 rzekami Codegen sprzedaje inne zasialcze niz wszedzie
i na innych zasadach to ten wyjatek potwierdza tylko regule

BTW piszac o Megabajcie pokazales ze nie masz pojecia o Codegenie - to jest
to samo (obejzyj wnetrze i sie przekonasz) dodatkowo plecam zasilacze
Impet - nastepny "klon" Codegena (o ile jest sens klonowac tandete)

wiec mam nadzieje ze Twoj smiech nie jest smiechem przez lzy
w razie co to lacze sie w bolu i cierpieniu ;-)

pozdrawiam