Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 12:42:15 MET

Użytkownik "HEARTSHADE..." napisał:

> 1- ktory producent obudow/zasilaczy daje na swoje
> wyroby do 5 lat gwarancji?

Na mojego Codegena dostałem tylko 1 roczek. Jak się bydle spaliło, to
serwis pokazał mi środkowy palec i powiedział, że to moja wina, bo nie
zadbałem o stabilne napięcie z sieci elektrycznej. Mało tego:
zaproponowali mi jego wymianę na inny, ponaprawowy za 70!!! zł. Tym
razem ja pokazałem im środkowy palec. Za taką kasę można kupić nowego,
kolejnego badziewiastego Codegena.

> 2-ktory producent obudow/zasilaczy nie ma zawarte
> w umowie "ze nie ponosi odpowiedzialnosci
> za szkody spowodowane awaria swoich produktow"?

W gwarancji do mojego Codegena jak wół stoi: "producent nie ponosi
odpowiedzialności...". Po awarii mojego zasilacza z dymem poszły mi 3
dyski twarde, modem, karta sieciowa i monitor za 2000 zł!!! W serwisie
powiedzieli: "Trudno, co się stało, to się nie odstanie. Na przyszłość
proszę kupić UPS'a".

I to jest właśnie obraz firmy, którą tak chwalisz...
Zastanów się jeszcze raz... przemyśl to wszystko... prześpij się z
tym... rano życie zaczniesz od nowa :-)

Pozdrawiam,
Sniper