Monitory CLR 17" i 19"... czy moze 17" LCD?

Autor: [RED-689] (rainforest_at_go2.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 02:00:33 MET

Wlasnie szykuje sie do zmiany komputera i w sumie mam juz cale zestawienie
ale... zastanawiam sie czy warto pakowac sie w monitor ktory kazdy okresla
jako cos do prac biurowych i nieskomplikowanych prac domowych - Samsung LCD
17'' SM-171S. Czy jest to cos na czym mozna bawic sie w obrobke grafiki,
cyfrowych zdjec,
webmastering etc? Jezeli nie (to moja osobista ocena.. chociaz moge sie
mylic...) to jaki CLR mogli byscie mi polecic? Sam zastanawiam sie (jezeli
nie LCD) nad: 17" Sony G-220 FD Trinitron ew. 17" Samsung SyncMaster 757
DFX... 19" nie chce z dwoch wzgledow: 1-gabaryty... 2-uwazam ze 19"ki nie sa
az tak plasycznych zastosowan jak 17"ki i nadaja sie tylko i wylacznie do
grafiki a przy np. przegladaniu stron internetowych etc po godzinie boli
kark :)

Pozdrawiam i licze na w miare szybkie odpowiedzi (nie dlugo bede mial to z