Re: Szukam pomocy

Autor: Hubert Grzegorzewski (this_adres_is_invalid_at_wp.p)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 11:05:06 MET DST

Mario wrote:
> Grunt, to spotkać inteligentnych ludzi.
> Ale na szczęście w HP tacy są czego nie można powiedzieć o niektórych
> osobach odpowiadający na mój problem.
> Zgłosiłem się z dokumentami i laptopem do HP i nie było żadnego
> problemu. Jest to co prawda jedno-dwu dniowa procedura bo trzeba
> wypełnić folumarz, zostawić swoje dane
> ale załatwiają jak należy.
> Tym których to tak bardzo rozbawiło rzyczę aby może jeszcze zaczeli
> się dokształcać bo jak widać sama podstawówka czy szkoła srednia
> jeszcze nie wystarcza.
> Pozdrawiam
> [...]

Nie podniecaj sie az tak bardzo - troche luzu :))) Nie dziw sie ludziom -
gdybys przegladal grupe czesciej zauwazylbys jak czesto ludzie wyskakuja z
problemem "hasla do laptopa", przy czym tamci chyba nie bardzo chca i moga
skorzystac z pomocy serwisu. Twoj post zostal potraktowany jako nowy wymysl
zlodziejaszkow...

Pzdr
Hubert
hubertg(at)poczta.onet.pl