Re: Szukam pomocy

Autor: Mario (mario_at_awp.gda.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 09:13:29 MET DST

Użytkownik "Mario" <mario_at_awp.gda.pl> napisał w wiadomości
> Cześć Wszystkim
>
> Bawiąc się klienta laptopem (HP OmniBook XE), tak zamieszałem w biosie że
ciach

Grunt, to spotkać inteligentnych ludzi.
Ale na szczęście w HP tacy są czego nie można powiedzieć o niektórych
osobach odpowiadający na mój problem.
Zgłosiłem się z dokumentami i laptopem do HP i nie było żadnego problemu.
Jest to co prawda jedno-dwu dniowa procedura bo trzeba wypełnić folumarz,
zostawić swoje dane
ale załatwiają jak należy.
Tym których to tak bardzo rozbawiło rzyczę aby może jeszcze zaczeli się
dokształcać bo jak widać sama podstawówka czy szkoła srednia jeszcze nie
wystarcza.
Pozdrawiam
i dziękuję tym którzy normalnie odpowiedzieli

Mario