Re: www.agawa.pl - OSTRZEZENIE

Autor: Pawel Kaczmarski (pmk_at_skasujto_post.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 11:08:07 MET DST

Użytkownik <dyrex_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Chyba mnie nie zrozumiales. Bez specjalnego urzadzenia kartridza nie da
> zregenerowac. Uzupelnic sie dalo tylko co z tego jesli w dalszym ciagu
soft
> upiera sie ze kartridz jest pusty. Jakies pomysle ?

skontaktuj sie z Agawa, solidnie opieprz i zazadaj zwrotu kasy. Ja mialem
problem z tonerem do Xeroxa P8. Przysłali mi (jak twierdzili) kompatybilny
(od lexmarka), nie dzialal, dalej (juz na swoj koszt) przyslali nastepny,
nastepny tez byl do d..., potem przyslali fakture korygujaca, oddali kase a
ja odeslalem im oba nie dzialajace tonery (na ich koszt). Ich wina byla
ewidentna - toner od lexmarka nie pasuje do xeroxa - poza straconym czasem
nie poniosłem żadnych kosztów, a panią z Agawy kilka razy solidnie
opieprzyłem. Wniosek na przyszość - już nic u nich nie kupię - dam zarobić
konkurencji.

Paweł