Re: LiteOn 48/12/48 gryzie sie z LG DVD DRD-841B :(

Autor: tn (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 11:19:59 MET DST

Użytkownik "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tn" <tomekn_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Muszą

> Nagrywarka Liteon 40x jako master i LG DVD 8/40 (chyba) jako slave,
> spokojnie kopiuje w locie 20x.

> Moze w wypadku cdroma to nie bedzie tak widoczne, ale przy 2 hdd to
roznica
> jest kolosalna.
Jest różnica nawet przy CDromie i jest to dobrze widocznie , jeśli chodzi o
szczegóły kilka lat temu sprawdziłem jak to jest na Soyo 6ba+ i segate 4,3 i
cdrw lg4X4X32X . Gdy miałem je na jednym kablu bufor nagrywarki był niemal
cały czas pusty a kopiowanie nie było rewelacyjne , gdy przepiąłem je na
osobne kable to była kolosalna różnica . Mam asusa a7v kt133 i plextora 12X
,dvd asus e616 i cdrom asus52X ,. Cd rom i dvd są na tym samym kablu na
osobnym plextor i na osobnym dyski twarde (raid) gdy kopiuje coś z dvd a
tylko wysunę szufladę z cdrom to od razu dvd zwalnia , i odwrotnie jeśli CD
ROM kopiuje a dvd tylko przeglądam lub wysuwam tackę to tez cdrom zwalnia !!
Gdy w tym czasie kopiuje na plextora z hdd to nie ma reakcji jego na to co
robię z cdromem i dvd .
pozdr
tn