Re: Plyta pod serwer

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 22:34:45 MET DST

schmielarz_at_uniprojekt.com (Stanislaw Chmielarz) wrote in

> Witam!
> Chcialbym zasiegnac opinii bardziej doswiadczonych kolegow w sprawie
> wyboru plyty pod serwer NetWare. Wymagany jest 1 slot ISA ze wzgledu
> na specjalistyczna karte, mozliwosc obsadzenia do 1GB RAM i procesora

rozdziel te dwie sprawy to bedzie latwiej

> do 1GHz. Podstawowa cecha to stabilnosc pracy. Dostalem propozycje

no jak stabilnosc i bezobslugowosc to ja bym glosowal na iBX ale ten ram go
eliminuje :(

> plyty Clayton na chipset'cie Via ale nie znam tej marki i nie wiem czy

clayton to kszak

> nadaje sie pod serwer. W serwerze planuje kontroler z dyskiem SCSI
> Ultra 160 i karte 1GbEthernet. Zalezy mi na stabilnosci przy duzych
> obciazeniach transferami dyskowymi.

hmm , moze tak Abit KT7A i do tego Duron 1GHz (skoro napisales 1GHz to
pewnie obciaszenie bedzie znikome)

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod