Re: Plyta pod serwer

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 22:48:40 MET DST

In article <Xns929AE565C32B6rushcomputersystems_at_158.75.33.142> RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> writes:
>From: RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net>
>Subject: Re: Plyta pod serwer
>Date: 1 Oct 2002 20:34:45 GMT

>rozdziel te dwie sprawy to bedzie latwiej

>no jak stabilnosc i bezobslugowosc to ja bym glosowal na iBX ale ten ram go
>eliminuje :(

Napisalem do :-)) a ile mozna wsadzic do BX uzywajac "dwustronnych" modulow,
o ktorych ktos tu pisal?

>clayton to kszak

Cos mi sie zle kojarzyl jak na serwer :-((( wiec wolalem zapytac.

>hmm , moze tak Abit KT7A i do tego Duron 1GHz (skoro napisales 1GHz to
>pewnie obciaszenie bedzie znikome)

To jest NetWare a ja nie mam ochoty narazac sie w pracy na redukcje :-)))
z powodu "niewlasciwej decyzji" :-((((

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_stanislaw.chmielarz.name