Kontroler SCSI do scanera

Autor: Czesław_H (czha_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 22:36:17 MET DST

Witam.
Mam taki problemik. Posiadam scaner Mustek 600 II N na kontrolerze SCSI pod
ISA i zamierzam zmienić płytę główną w swoim PC i teraz mam dylemat i
pytanie do szanownych kolegów. Czy istnieje kontroler SCSI do w/w scanera
ale na PCI. Teoretycznie mogę kupić płytę z slotem ISA, ale coraz trudniej o
taką ( przynajmniej u mnie ) i dlatego gdyby był kontroler pod PCI to byłoby
najlepsze rozwiązanie. Proszę o radę i namiary na ewentualny kontroler tego
typu.
Pozdrawiam
Czesław_H