Plyta pod serwer

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 22:00:12 MET DST

Witam!
Chcialbym zasiegnac opinii bardziej doswiadczonych kolegow w sprawie wyboru
plyty pod serwer NetWare. Wymagany jest 1 slot ISA ze wzgledu na
specjalistyczna karte, mozliwosc obsadzenia do 1GB RAM i procesora do 1GHz.
Podstawowa cecha to stabilnosc pracy. Dostalem propozycje plyty Clayton na
chipset'cie Via ale nie znam tej marki i nie wiem czy nadaje sie pod serwer.
W serwerze planuje kontroler z dyskiem SCSI Ultra 160 i karte 1GbEthernet.
Zalezy mi na stabilnosci przy duzych obciazeniach transferami dyskowymi.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_stanislaw.chmielarz.name