Re: napędy LiteOn

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 09:25:30 MET DST

Dnia Sun, 22 Sep 2002 21:02:35 +0200 Megabyte w wiadomości
<aml45n$hmv$1_at_news.tpi.pl> napisał/a:

>Czyżby koledzy trafili na feralne egzemplarze? Ale i tak LiteOn jest lepszy
>od szajsunga:)
Nagrywali tylko jednym programem czy próbowali używać różnych ? W
jakich warunkach ? Pod jakim systemem ? Jakie płytki ? I o co chodzi z
tymi problemami z overburnem ? Powodów może być wiele a może
faktycznie mieli pecha bo jeśli chodzi o parametry LiteOny zbierają
dużo pozytywnych opinii, zobacz choćby cdrinfo.pl albo poczytaj tą
grupę :)

>Nigdy nie widziałeś jak się nagrywarka potrafi zawiesić? I to nie ma nic
>wspólnego z systemem operacyjnym.
No cóż wiszącej nagrywarki nie widziałem (za to widziałem jak nero
pięknie poszedł w maliny podczas nagrywania) ale nie twierdzę że to
nie możliwe bo wszystko da się zawiesić :) ale dzieje się tak
najczęściej na skutek błędnej obsługi urządzenia przez
program/sterownik a to już ma dużo wspólnego z systemem.

pozdro

--
KRiZBi