Re: napędy LiteOn

Autor: Megabyte (megabyte_at_poczta.fm)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 21:02:35 MET DST

Użytkownik "KRiZBi" <krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.pl> napisał w wiadomości

> nagrywarka się zawiesza ? ciekawe... :)
> a to jeszcze ciekawsze :)
>
> może rzucisz jakimś linkiem bo chętnie bym sobie poczytał o tych
> rewelacjach z jakiegoś bardziej (bez urazy :) wiarygodnego źródła.
>
> pozdro
> --
> KRiZBi

Linkiem Ci nie rzuce ponieważ nie przeglądałem testów tych nagrywarek. To o
czym pisałem to wiem z własnego doświadczenia a właściwie z doświadczenia
kolegów bo ja używam nagrywarki LG. Jeden kumpel na model 8,4,32 a drugi
40,12,48 oczywiście LiteOn. Obaj narzekali na zawieszenia podczas nagrywania
Lead-out. W modelu 8,4,32 wystepowało to dość żadko i tylko przy predkosci 8
ale nawet przy nagrywaniu zwykłej płytki. Natomiast w modelu 40,12,48
podczas "normalnego" nagrywania wszystko szło dobrze przynajmniej do tej
pory. Niestety gorzej było podczas przegrywania zabezpieczonych płyt i
overburningu nawet przy dużo niższych prędkościach. Jak to wytłumaczysz?
Czyżby koledzy trafili na feralne egzemplarze? Ale i tak LiteOn jest lepszy
od szajsunga:)

Nigdy nie widziałeś jak się nagrywarka potrafi zawiesić? I to nie ma nic
wspólnego z systemem operacyjnym.

Megabyte