Re: napędy LiteOn

Autor: Megabyte (megabyte_at_poczta.fm)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 20:03:52 MET DST

Użytkownik "KRiZBi" <krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.pl> napisał w wiadomości
> Nagrywali tylko jednym programem czy próbowali używać różnych ? W
> jakich warunkach ? Pod jakim systemem ? Jakie płytki ? I o co chodzi z
> tymi problemami z overburnem ? Powodów może być wiele a może
> faktycznie mieli pecha bo jeśli chodzi o parametry LiteOny zbierają
> dużo pozytywnych opinii, zobacz choćby cdrinfo.pl albo poczytaj tą
> grupę :)
>
> pozdro
> --
> KRiZBi

Nagrywali pod Windowsem 98,ME,XP w programach Nero Burning ROM, Easy CD
Creator, Clone CD. Ostatnio byłem u kumpla jak przegrywał płytke w CloneCD
pod Windowsem 98. Nagrywanie LeadOut się przeciągało wkońcu nagrywarka
zaczeła tak huczeć że myśleliśmy że się za chwile rozleci. Jedynym
rozwiązaniem był restart kompa. Przy overburningu dużo częściej zdażają się
takie rzeczy. A co powiesz na artykuł
http://www.chip.pl/arts/kth/kth_42439.html ?

Ja również pozdrawiam

Megabyte