Re: "moc"

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 23:52:53 MET DST

"Krzysiek"

> Powiedz to userom, ktorym zasilacze Codegen i tego typu podobne spalily
pol
> kompa, padaly jak much albo byly przyczyna niestabilnosc komputera i po
> wymianie na porzadny zasilacz objawy zniknely...

Sory gosciu, ale chyba masz jakis kompleks czy co. W kazdym watku o
zasilaczach lub temacie pokrewnym zaczynasz pieprzyc, ze wszystkiemu winne
Codegeny (jedynie niesluszna marka) itd. tak jakby zasilacz byl JEDYNYM
wyznacznikiem stabilnosci, jakosci kompa. Kupilem juz pare sztuk tych
zasilaczy, nie tylko dla siebie, do zwyklych zestawow i komp mi jakos nie
wybuchl, niestabilnosci nie ma (dobra plyta - Epox), napiecie jest w normie
(+5V na poziomie 4,78-4,84). Do zwyklego srednio obciazonego zestawu
spokojnie to wystarcza, w znajomym sklepie w ktorym jest spory obrot caly
czas montuja tylko takie i klienci sie nie skarza na zabojcze zasilacze. Sam
sklep nie moglby sprzedawac ich gdyby byly az tak felerne, jak to probujesz
udowodnic, bo przeciez to jest w ich interesie, zeby sprzet nie wracal do
nich szybko.
Jak ktos ma problemy z pradem, to lepiej kupic UPSa, a jak ci codegen spalil
komputer to przykro mi, ale nie miej pretensji do calego swiata bo od tych
histerii juz sie niedobrze robi :(.

Pzdr.
hattab